مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 15:472022-09-20اقتصادي

ضرر چهارصد میلیون تومانی در خرید خودرو خارجی


خودرو از آن دسته ملزوماتی اولیه زندگی است که در هرصورت و با هر درآمدی برای گذران زندگی به آن نیاز خواهید داشت و تفاوتی ندارد که چند میلیون یا چند صد میلیون تومان درامد داشته باشید در هر صورت شما به یک خودرو برا رفاه خانواده و خودتان نیاز دارید، متاسفانه بدلیل گرانی و نوسانات بازار خودرو و همچنین ممنوعیت واردات خودرو خارجی، خرید خودرو صفر امری پیچیده برای مردم شده است و ناچارا مردم باید به سمت خرید خودرو دست دوم برود.

اما خرید خودرو دست دوم بصورت کارکرده امری بسیار پر خطر است که برای پی بردن به این موضوع کافی است سری به شورای حل اختلاف و دادگاه بزنید تا به حجم پرونده های انباشته شده پی ببرید.

خریدارانی که در دام فروشندگان افتاده و نتنها مال خود را از دست داده اند بلکه باید از وقت خود هم زده و در راهروهای دادگاه رفت و آمد کنند.

در ادامه به تجربه تلخ 300 میلیون تومانی یکی از کاربران خواهیم پرداخت: نزدیک تعطیلات عید بود و تصمیم گرفتیم قبل از سفر عید خودروی خودمون رو عوض کنیم به همین خاطر بنده تصمیم به معاوضه رنو کولئوس خودم گرفتم و برای این کار ابتدا به جمعه بازار مراجعه کردم که متاسفانه اغلب دنبال عیب گذاشتن روی خودروی من بودن تا بتونن قیمت رو پایین بیارن تا اینکه به یک انسان بسیار موجه برخورد کردم که از قضا خودروی ایشون بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرر چهارصد میلیون تومانی در خرید خودرو خارجی

ضرر چهارصد میلیون تومانی در خرید خودرو خارجی